Kulinaria

sobota, 7 stycznia 2017

Coachella 2017.

Hejka wszystkim :*!
Jak tam się trzymacie po świętach i sylwestrze? Ja mam się dobrze, wszystko jest okej :) 

Dzisiaj mam dla Was posta, którego nigdy tutaj chyba nie było... chcę poruszyć temat dosyć popularnego festiwalu muzycznego a mianowicie...Coachella!

Coachella Valley Music and Arts Festival – coroczny festiwal muzyki i sztuki, który odbywa się w Empire Polo Club, Indio, Kalifornia, zlokalizowanym w Dolinie Coachella na Pustyni Colorado.
Brzmi super, co?

Jest to jeden z największych i bardziej popularniejszych festiwali w USA, a na tym festiwalu pojawiają się zawsze popularni artyści, a byli już między innymi: Amy Winehouse, Kanye West czy Prince.

Kto zagra w tym roku? 

A więc...gdzie mogę sprzedać nerkę? 
Ile bym dała żeby się tam znaleśc...no nic zostaje mi tylko relacja na snapie innych, może kiedyś mi się uda :) 


Wspomnę jeszczę tylko, że ten festiwal to też niezły pokaz mody, niektóre stylówki są naprawde genialne!








Może jest ktoś kto się wybiera? 
Proszę napiszcie w komentarzu :)!

Zapraszam jeszcze na mojego snapa oraz instagram: justiifly
Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał :) 
Buźka! 

4 komentarze:

  1. Super blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałbym wszystko, żeby usłyszeć Beyonce na Coachella! :(

    OdpowiedzUsuń