Kulinaria

sobota, 12 marca 2016

Travel.

Hej :*
Każdy z nas ma marzenia, większe, mniejsze, no ale ma i na pewno każdy chciałby je zrealizować.
Ja sama mam mnóstwo marzeń, dużo z nich się już spełniło, ale wciąż rodzą się nowe....
Jednym z tych marzeń są podróże, lubię podróżować, poznawać nowe miejsca, robić zdjęcia.
Dzisiaj chcę Wam przedstawić kilka takich miejsc do których bardzo chciałabym pojechać :)

1.USA
Mimo tego, że miałam okazję być tam aż  miesiąc i zwiedzić naprawdę dużo to jeszcze wiele bym chciała zobaczyć! Np: San Francisco, Hawaje, Teksas czy California!
Pobyt tam był jednym wielkim spełnieniem mojego marzenia (podróż tam opisywałam na blogu)
Wspomnienia zostaną mi na całe życie!


2.Norwegia
Ten kraj marzy mi się już chyba 5 lat...Ogólnie kraje skandynawskie, ciekawość zobaczenia fiordów i natura, która otacza te wszystkie kraje! To jest coś niesamowitego, już przy ogladaniu zdjęć zapiera mi dech w piersiach, zobaczenie na żywo tego wszystkiego to by było coś, nie wspominając o zobaczeniu obiektów sportowych jakimi są skocznie narciarskie.

3,Afryka 
Kiedyś przeczytałam jakaś ksiażke, gdzie akcja rozgrywała się w Afrykańskim Państwie, te wszystkie opisy sprawiły, że chciałabym zobaczyć choć jedno Państwo na tym kontynencie.
Kenia byłaby chyba idealna.


4.Rosja
Nasz sąsiad, zaciekawiła mnie stolica, głownie to do niej chciałbym pojechać i zobaczyć te wszystkie kolorowe budowle na placu Czerwonym :) 

5.Anglia

6.Turcja
Tym krajem jestem zafascynowana od roku, wszystko za sprawą tureckiej telenoweli "Wspaniałe stulecie".
Bardzo podoba mi się tamto życie i historia tego kraju :> 

To tyle co do moich podróżniczych marzeń, mam nadzieję, że kiedyś się spełnią! Ale pamiętajcie sama nadzieja nie wystarczy :)


1 komentarz:

  1. Podoba mi się, rób to co kochasz, wierzę, że razem zwiedzimy pół świata <3

    OdpowiedzUsuń