Kulinaria

piątek, 11 marca 2016

Breakfest.

Hej, hej!
Jestem, wróciłam.
Jutro miała być sesja, ale się rozchorowałam i nie dam jutro rady :(
Ale dobra... w najbliższym czasie to się nadrobi.
Ogólnie to w najbliższym czasie to wszystko się pozmienia coś czuje :>
W poniedziałek planuje jechać po telefon i wgl chcę Wam nagrywać snapy i być z Wami w jakiś sposób bliżej, poznawać Was i żebyście Wy poznali mnie :) Co myślicie o tym pomyśle?

W ostatnim czasie robiłam sobie fajne śniadania i pomyślałam, że będzie to fajny pomysł na bloga, wrzuce Wam tu co ostatnio jadłam, może ktoś spróbuje :))

A więc! Jest to owsianka z orzechami włoskimi i miodem <3
Ja sobie zalewam ją ciepłym mlekiem i czekam troszkę, żeby owsianka się zrobiła miękka, jest pycha serio!
A nie polecam do szkoły z zimnym mlekiem no chyba że ktoś lubi, pozdrawiam Ewelinkę <3

Wygląda to tak :3 Serio polecam, JA :)



2 komentarze:

  1. Mmm, w takiej wersji jeszcze nie jadłam i zachęciłaś mnie do wypróbowania.:)
    Jak na razie to modyfikuję przepisy twarożków, z jogurtem naturalnym i olejem lnianym.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam owsianki, jem je prawie że codziennie na śniadania! Często biorę też taką do szkoły, na zimno i koleżanki mi podjadają, hahah

    http://large-means-beatiful.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń