Kulinaria

wtorek, 16 lutego 2016

Ferie!

Hej wszystkim! Ja od wczoraj mam ferie! Bardzo się cieszę, bo te dwa tygodnie wolnego dobrze mi zrobią :>

Szkoda tylko, że śniegu brak...
Te wolne dni chcę poświęcić na wypoczynek i regenerację, bo już nie pamiętam kiedy miałam wolne...
Mam dwie książki, które chce przeczytać (potem wrzucę Wam opinie), w niektóre dni będę chodziła do pracy by sobie troszkę dorobić, pojadę w góry i może wyjdę na zdjęcia :)
To tak w skrócie jak będą wyglądały moje ferie, mam nadzieję że nie zlecą raz dwa :D

Czy ktoś jeszcze tak jak ja ma ferie? :>

Dorzucam Wam jeszcze kilka fotek z tego miesiąca, miłęgo oglądania! :*








1 komentarz:

  1. też mam już ferie! nie mogłam się ich doczekać. Wreszcie mamy zasłużony odpoczynek :) w końcu nie tylko szkołą człowiek żyje ważne żeby te wolne dobrze wykorzystać :D
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń