Kulinaria

środa, 27 stycznia 2016

Nowości!

Hej kochani :*

Dzisiaj wpadam do Was z moimi nowościami kosmetycznymi, chcę Wam pokazać parę rzeczy, które kupiłam w tym tygodniu :)



1.Krem BB Under Twenty

Kiedyś już go miałam ale odcień 02 okazał się za ciemny i odłożyłam go, a zaczęłam używać produktów od Garniera-znajdziecie we wcześniejszych postach :)
Teraz znowu powróciłam do Under Twenty ale wybrałam odcień 01 i póki co, to jest strzał w dziesiątkę!












2.Płyn Micelarny
Potrzebowałam jakiegoś płynu do demakijażu i na szybko wybrałam coś w biedronce, hmm póki co to jestem średnio zadowolona, może Wy podsuniecie mi jakieś propozycje co do do płynu micelarnego? ;)






3.Maseczki Ziaja
Kiedyś kupiłam jedną na próbę i okazała się genialna. Teraz próbuje drugą i są mega!




4.Broweye
Najlepsze na koniec haha, od jakiegoś czasu szukałam jakiegoś fajnego produktu do brwi, który sprawi, że moje brwi będą wyglądać tak jak powinny czyli będą wypełnione i ogólnie będą miały dobry kolor no wiecie o co chodzi haha.
Ostatnio weszłam do rossmana i wiecie jako łowca promocji napotkałam i wzięłam to cudo za 11,99zł :D
Póki co to jestem z tego bardzo zadowolona.
Znajdziecie tam wosk który wypełni wasze brwi oraz taki jakby cień który nakładacie na brwi po tym wosku ;)
 W opakowaniu mamy dwa patyczki na jednym jest szczoteczka, a na drugim dwa pędzelki jeden własnie do wosku, a ta druga końcówka do tego cienia :)





Napiszcie mi proszę w komentarzach czy miałyście i czy jesteście zadowolone i jak to u Was wygląda z tymi brwiami!
Będę Wam bardzo wdzięczna :)




To na tyle produktów, czekam na wasze komentarze oraz pytania :)
Zapraszam również do obserwowania mojego profilu na instagramie! :>
KLIK



2 komentarze: