Kulinaria

sobota, 18 lutego 2017

Jewellery

Hejka!
Dzisiaj post o mojej biżuterii, trochę nie pasujący do mojej osoby, bo rzadko ubieram jakieś świecidełka i nie stroję się tak jak większość dziewczyn, jestem raczej chłopczycą, wolałabym siedzieć przed tv i ogladać mecze albo wychodzić na dwór z chłopakami i grać w piłkę... może na taką nie wyglądam ale, tak...taka jestem. 
Dobra do rzeczy. 
Wszystkie swoje świecidełka mam w specjalnej do tego przeznaczonej szkatułce którą dostałam na zeszłe święta, bardzo mi się podoba :)! 

Gdyby nie ona to pewnie wszystko leżałoby teraz poplątanie gdzieś gdzie nie dochodzi słońce haha






Najpierw mam poukładane rzeczy w których najczęściej chodzę

wow, nawet kolczyki ;o i to za dwa funty haha


Na kolejnym miejscu poukładane mam naszyjniki i jednego chokera hah



Następnie zegarki, wow aż 3 :D!


Oczywiscie działą tylko jeden :) do dwóch pozostałych muszę kupić baterie 


No i w ostatnie szufladzce mam swoje najważniejsze rzeczy haha, gumki do włosów...całe mnóśtwo bo ich nigdy za mało!



Za dużo tego nie ma...a i tak zapominam coś ubrać, do codziennego ubioru. 

WISHLIST:














To by było na tyle :) 
Mam nadzieję, ze post Wam sie spodoba :*!

1 komentarz:

  1. to może jakieś fajne pierścionki srebrne jeszcze? one nie są nie wiem jaką ozdobą a ładniej ręka wygląda :) na https://www.pranashop.pl/pol_m_Pierscionki-srebrne-305.html fajne można kupić, oryginalne z kamieniami.

    OdpowiedzUsuń