Kulinaria

wtorek, 31 maja 2016

food.

Hejka :D
Dzisiaj mam dla Was obiecane przepisy, których zdjęcia wrzucałam na fp, kto śledzi ten wie! :D
                                                                             KLIK




Sałatka z kaszą i kiwi, tak z KIWI :D
Dużo osób się dziwiło, że zrobiłam taką mieszankę, ale ja lubię mieszać smaki i wyszła mi dosyć fajna kompozycja :D
Rzeczy które będą nam potrzebne:
1 kiwi
Warzywa na patelnię
Woreczek kaszy (obojętne jaki rodzaj)
Parę rzodkiewek
Starty ser, dodałam sobie do smaku i było bardzo dobre! <3
Najpierw ugotowałam sobie kaszę, dałam do wystygnięcia i za ten czas usmażyłam sobie warzywa.
Na sam spód starłam ser, wrzuciłam kaszę, warzywa, znów dodałam sera, rzodkiewkę i udekorowałam kiwi :)



Fajna propozycja na obiad czy kolację,
A teraz coś na śniadanie:
Z racji tego, ze zaczął się sezon na truskawki to korzystam jak tylko mogę, serio jem je prawie codziennie ;o 
Wpadłam na pomysł, żeby zrobić sobie pankejki ale chyba mi nie wyszły :c Kurczę, czekam aż wyjdą mi takie dobre i puszyste jak jadłam w stanach! To było niebo...
No ale dobra, jak ja to zrobiłam?
Mleko- 1 i 1/3 szklanki
Mąka pszenna- 1 i 1/2 szklanki 
jajko-2 szt
cukier- 2 łyżeczki 
sól- 1/4 łyżeczki
olej- 3 łyżki+jedna na patelnię
Wszystkie składniki mieszamy, tak by było bez grudek, mleko dodawajcie partiami.
Na kilka minut przed smażeniem, odstawcie do lodówki :) 
Ja do swoich pankejków dałam truskawki, a całość posypałam cynamonem :> 



No i ostatni przepis to chyba raczej tylko propozycja na śniadanie...
Owsianka z mlekiem kokosowym i oczywiście truskawki :D!



Dziękuję za 6 tysięcy wyświetleń! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz