Kulinaria

piątek, 22 kwietnia 2016

Nowości Kwietnia!

Hej :3 odzywam się jak zawsze tylko po czasie.
U mnie dużo zmian, ale to może kiedy indziej :)
Ostatnio byłam na małych zakupach i przygotowałam dla Was recenzje kilku produktów, które zakupiłam, a oto one:

Krem Nive Care- Cena ok.9 zł
Dla mnie jest super, bardzo dobrze nawilża i jest lekki nie taki tłusty jak inne, np. ta zwykła niebieska nivea.
Szybko się wchłania i bardzo ładnie pachnie, stosuje ją rano i wieczorem, dla mnie jest fajną opcją pod makijaż :>
Jego wadą może być opakowanie które jest małe i pewnie krem szybko się skończy, ale zobaczymy ;]











Tonik Nivea.
Od dłuższego czasu miałam już kupić i zamówiłam już w Avonie, aż ostatnio wybrałam się do hebe i dopadłam ten! Ładnie pachnie i fajnie czyści choć rewelacji nie ma ;)
Co do ceny do nie podam bo nie pamiętam :(








Płyn micelarny Ziaja,
Ma dosyć dziwną konystencję, ale mi pasuje:) Nie pieni się, łądnie pachnie.
Co do ceny to też nie podam bo nie pamiętam :<






Jeśli macie jakiekolwiek pytania, śmiało do mnie piszcie! Czekam na Wasze komentarze i zapraszam do śledzenie mnie na snapie gdzie zdarza mi się czasami do Was pogadać, czy daje na sprzedaż ciuchy, może akurat znajdziecie coś dla siebie, buzi! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz