Kulinaria

niedziela, 3 stycznia 2016

NOWY ROK!

Witam w nowym roku :)!
Na sam początek chciałabym Wam życzyć szczęśliwego nowego roku 2016! Żeby ten nowy rok był dla Was lepszy niż wcześniejszy i żeby wasze wszystkie oczekiwania, cele, plany i marzenia się spełniły! 

Nie chcę robić tu podsumowania swojego roku...ale był on bardzo pozytywny i wiem, że każdy teraz taki będzie :) 

Co do nowego roku to mam kilka celów...
Chcę zdać prawo jazdy 
Chcę wyjechać do Anglii (w ramach praktyk ze szkoły) więc muszę się postarać o bardzo dobre wyniki w nauce, a sądzę że mam na to szanse (skromna ja). 
Chcę powrócić do jeździectwa...za długą miałam przerwę zdecydowanie za długą. 
Chcę tu pisać systematycznie, myślę że 2-3 posty na tydzień to idealny plan :) 

Tyle wystarczy, mam w głowie jeszcze więcej celów i nowych marzeń, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
Myślę, że za rok o tej porze zrobię posta co do moich planów w tym roku i zobaczymy co się spełniło.

Kto jutro wraca do szkoły tak jak ja? :c 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz