Kulinaria

piątek, 4 grudnia 2015

*WISH LIST*

Hejka!
Za niedługo święta...Póki co ja ich jeszcze nie czuję, a Wy?

Związku z tym pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie jeśli dodam tu taką swoją "Wish list" czyli listę rzeczy którą bardzo chciałabym dostać na święta, ale to nie oznacza że je dostane oczywiście :)

1.Telefon, kurcze jako pierwszy przyszedł mi do głowy.Od tego miesiąca zbieram na mojego "Ajfona", ale wiem że to jeszcze trochę potrwa...

2.Portfel...ta marzy mi się jakiś fajny i solidny portfel, który nie rozleci się po 3 tygodniach

3.Gra "The Sims 4", od małego pamiętam tą grę a jej rozwinięcie zapowiada się bardzo fajnie i chętnie potopiłabym moich simów haha.

4.Kosmetyki hmm to tak ogólnie...bo tak naprawdę mam jeden konkret, a jest to Calvin Klein 2u, boziu tak mi się marzy!



5. Myszka do laptopa, tak hah to małe coś jest mi teraz tak bardzo potrzebne, że nawet sobie nie wyobrażacie...wkurza mnie touchpad na laptopie a jakoś nie mam czasu i nie po drodze mi do sklepu po nią XD

6.Karta MicroSd...Tak samo jak myszka jest mi nie po drodze, a potrzebuje do mp3 bo póki co to leży w biurku i się kurzy :c

7.Pościel 3D/Emoiji. Od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba...
A Wam?




8.Suszarka do włosów, ha miałam kupić już we wakacje ale jakoś nie doszło do skutku...

9.Słuchawki, moje w ostatnim czasie się popsuły :<





To już tyle co do mojej "wish list", a czy Wy już taką macie? :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz