Kulinaria

niedziela, 28 czerwca 2015

Mgiełki

Hej :)!
Dzisiaj chce Wam przedstawić moje ulubione mgiełki do ciała z Bath & Body Works. 
Mam je już prawie rok, kupiłam je w USA w sierpniu 2014. 
Objętościowo są bardzo malutkie i nie sądziłam, że starczą mi aż do teraz.
Jedna sztuka kosztowała 6$, przy zakupie dwóch trzecia gratis.
Zapachy jakie wybrałam bardzo mi się podobają i utrzymują się dość długo co jest ich kolejną zaletą. 
Trawa cytrynowa, kwiat wiśni z Japonii oraz cytryna z granatem. 
Moim ulubieńcem stała się cytryna z granatem i skończyła się jako pierwsza :( 
Sam sklep Bath&Body Works znajduje się w Złotych Tarasach w Warszawie. 
Jest to chyba jedyny sklep w Polsce....Kiedyś się tam wybiorę po uzupełnienie mojej słodkiej kolekcji :D 
Jak dla mnie te mgiełki to rewelacja i jeśli będę miała okazje je znowu kupić, na pewno to zrobię :)! 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz